Lingetjes-at-westUSA.reismee.nl

Los Angeles naar Palm Springs

Om 7:00 werden we wakker. We hadden verwacht dat we door het tijdsverschil heel vroeg wakker zouden zijn maar dat viel dus wel mee. (Ja Anke, ik weet dat dat voor jou midden in de nacht is! ) Daardoor zaten we al meteen in het juiste ritme. In alle rust hebben we heerlijk gedoucht en de koffers iets praktischer ingepakt. Het hotel had een super complimentary breakfast waar we zelfs onze eigen wafels konden maken. Snel een extra banaantje in de tas voor Jada (hollanders he) en off we go........

Onze volgende nacht in Palm Springs had ik als eerste geboekt. Het enige (hoop ik) foutje in mijn planning; PS is namelijk maar 2 uurtjes rijden vanuit LA en volgens de VS-kenners konden we de eerste dag beter meteen een lang stuk rijden. Het hotel konden we niet fee-free cancellen en ik ben toen maar eens gaan kijken of ik Douglas ergens mee zou kunnen verrassen.

Op naar San Diego langs de kust. Douglas heeft de route ingevoerd maar heeft geen idee waar we naar toe gaan, leuk! 2,5 uur later heb ik een opgewonden jongetje met twinkelende oogjes naast me zitten. Hij weet het: we zijn aangekomen bij USS Midway in de haven van San Diego CA, een gepensioneerd vliegdekschip. Hij is helemaal excited! Even krijg ik een dejavu: vroeger, heel vroeger, op onze memorabele Engelbertink-van Gils vakanties gingen we voor mijn gevoel altijd op zoek naar een vliegtuigmuseum voor Huub; vreselijk vonden Anke en ik het! Deze keer was het anders. Ik geef nog steeds niets om vliegtuigen maar het is onbetaalbaar om iemand zo gelukkig te maken met een ‘museum-tripje'. Dat maakt het ook voor mij een leuk uitje. Douglas mag als militair gratis naar binnen, voor mij kost het $ 18. We gingen voor de volledige tour van 3,5 uur; en het was inderdaad erg indrukwekkend. Een geslaagde verrassing dus. Je kunt in San Diego goed merken dat je dicht bij de Mexicaanse grens zit; alles ziet er tropisch uit.

Waar staat mijn papa nou...?

Family-Crew

In de middag vertrokken we naar ons volgende hotel in Palm Springs CA; 7 Springs Inn. Het hotel lag ideaal aan de Indian Canyon Drive, 1 straat achter de hoofdstraat Palm Canyon Drive waar alle winkeltjes en restaurantjes zijn. Het was al 7pm dus hebben we onze spullen uitgeladen en zijn we gaan eten. Bij Casuelas (mexican food) hadden ze een leuk bandje wat het erg gezellig maakte. Jada stond lekker te dansen voor het podium en had alle ogen op zich gericht; prachtig vond ze dat. Eenmaal aan de Fajitas viel ze binnen een minuut op mijn schoot in slaap, zo zielig; ze was helemaal kapot. Stootte ik ook nog per ongeluk mijn volle glas cola met ijs over haar heen. Ze sliep gewoon verder.... De ziel!

Zwemmen bij het hotel ging dus niet meer door. We lagen dus lekker op tijd in bed. Niet verkeerd want de volgende dag wordt een lange rit van 6,5 uur zodat we de volgende dagen niet meer zolang in de auto hoeven.

Reacties

Reacties

mama

Cultuur snuiven valt toch wel mee hè Mariska ?
Ik zie het (opgewonden) gezicht van Doug zo voor me, jammer dat ik dat weer moet missen....is goud waard !
-XXX-

Pap en Mam in het verre enschede.

wat leuk dat onze sajang zo naar haar zin heeft en ook de papa en mama natuurlijk. wat heerlijk he Ris dat je niks hoeft te doen. Dat is pas vac. genieten jullie maar weer naar de volgende bestemming. xxx.

Anke

Super om al jullie verhalen te lezen.. Kijk alweer uit naar de volgende! Veel plezier en lekker genieten!

Dikke kus voor jullie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!