Lingetjes-at-westUSA.reismee.nl

Los Angeles LAX naar Schiphol AMS

De vakantie zit er op! Het waren 3 fantastische weken met ons drietjeswaar we ongetwijfeld de rest van ons leven van nagenieten. Ook het reizen met Jada ging fantastisch en kunnen we iedereen aanraden; deze lange reis was minder stressen dan 2 weken Spanje en ook Jada heeft zichopperbest vermaakt.

Om 15.30 vliegen we eerstmetAir Francevan LA naar Parijs. Douglas heeft zijn apenpakje weer aangetrokken en met succes: de pursor biedt ons 1 business class plaats aan.Als Jada wat ouder was geweest hadden we er mooi met ons allen kunnen zitten, maar we zijn natuurlijk al blij met 1 plaats. Ik ga als eerste en krijg al direct een glas champagne aangeboden; dat sla ik natuurlijk niet af. Niet veel later komt de menukaart, pfff dit is wel even wat anders zeg. Ik vraag me af hoe het met Douglas en Jada gaat, maar zet eerst even een filmpje op. De combinatie van een film en champagne maakt me moe en het feit dat de stoel omgetoverd kan worden tot een bed maakt het wakker blijven ook niet makkelijker.....

Een uur of 3 later word ik wakker en vraag ik me af waar ik ben. Ik haast me naar achteren, ze zitten al een uur of 5 met z'n tweetjes en ik voel me een beetje schuldig. Gelukkig is alles rustig en heeft Jada lol met een ondeugend roodharig kleutertje dat achter haar zit. Verder verloopt de reis rustig en maken we een tussenlanding in Parijs om vervolgens door te vliegen naar Schiphol.

Wat is het toch heerlijk om met z'n drietjes zo intens gelukkig te zijn!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!